Sunday, February 5, 2012

该懂的时候 , 就会有答案了 .

你从不知道你具有一种魔力 , 让我很想你 .
You came and impressed my whole world , thought that I might be forget you some day , but just then I realized , no matter how hard I tried , the place of you inside my heart seems irreplaceable , or I could say , I never ever really wanted to forget you , instead , I keep remind myself of you , and it doesn't really matter either it's coming from voluntary or compelled . As if ... nothing's gonna change this feel for you .
想说 , 我可以忘记这莫名的感觉的 , 这样却成为可笑的善意谎言 . 因为后来我才赫然发现这些日子里 , 你在我心中已经慢慢的变成不可或缺位子 , 不知不觉的 , 我竟然不曾发现这样的改变 , 自己也感到意外 , 甚至怀疑自己到底怎么了 . 其实我也不懂对你的感觉是怎么一回事 .
The conversation yesterday , I really appreciate it , it means a lot for me .
其实不懂 , 怎样才算有始有终 .
我不是不明白 , 我想说的 , 还有很多没有说 , 但是也没有必要说 , 接下来的旅途 , 不需要刻意安排 , 就跟随我们的感觉吧 . 该懂的时候 , 我们自然会懂的 .




元宵节快乐 .
Me,
February 6, 2012.


No comments: